موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

دبیر سومین دوره جشن ملی مهر سینمای ایران از آغاز این رویداد در روز ۲۱ شهریور، همزمان با روز ملی سینمای ایران در سراسر کشور خبر داد و گفت: آیین پایانی رویداد نیز در روز ۲۱ مهر با حضور پیشکسوتان ملی و استانی در تهران برگزار می‌شود.

سومین جشن ملی مهر سینمای ایران در راه است

قادر آشنا  گفت: سومین جشن ملی مهر سینمای ایران را از ۲۱ شهریور (روز ملی سینمای ایران) در سراسر کشور در همه استان‌ها برگزار می‌کنیم و ۱۲ مهر امسال اختتامیه آن در تهران خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این‌که در استان‌ها رویداد سینمایی که همه افراد حوزه اعم از سینماداران، کارگردانان، بازیگران، آموزشگاه‌داران و یا تهیه‌کننده‌ها را دربربگیرد، نداشتیم بنابراین جشن مهر سینمای ایران همان‌طور که از نامش مشخص است جشنی برای نزدیک‌تر کردن هنرمندان به هم، دید و بازدید و احوال‌پرسی، دیده شدن فعالان صنفی چون تدوین‌گر، عکاس و... که هیچ وقت دیده نشده‌اند و پشت صحنه بوده‌اند و دیگر عوامل است.

آشنا خاطرنشان کرد: این جشن، رویدادی است تا پیشکسوتان استانی که در استان‌ها زحمت کشیده‌اند اما دیده نشده‌اند، تجلیل شوند، همچنین رویدادی برای تجلیل از مدیرانی است که در عرصه سینما تلاش و کار کرده‌اند و استاندارانی که در این حوزه در زمینه‌هایی چون فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و ساخت‌وسازهای مربوط به حوزه سینما اقدامات موثری داشته‌اند.

دبیر سومین دوره جشن ملی مهر سینمای ایران گفت: تلاش ما این است که جشن ملی مهر سینمای ایران را باشکوه در سراسر کشور برگزار کنیم و همه افرادی که دیده نشده‌اند و یا کمتر دیده شده‌اند مورد تجلیل قرار گیرند.

به گفته وی، برنامه‌ریزی خوبی برای برگزار جشن صورت گرفته و تمامی استان‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند. همچنین تاریخ برگزاری این رویداد در استان‌ها مشخص شده است.

آشنا گفت: با توجه به حضور باشکوه هنرمندان در این رویداد اعم از ملی و استانی در دوره دوم آن، امید می‌رود امسال نیز شاهد حضور خوب هنرمندان در جشن ملی مهر سینمای ایران باشیم. فرصت خوبی در اختیار داریم و مشارکت بالایی از جانب هنرمندان در سال جاری انتظار می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.